fahej-mezben

Ceyloni fahéj mézben – 400g

2500 Ft


Ha rendszeresen fogyasztasz fahéjat, akkor  jó, ha srí lankai Ceylon típusúra váltasz a biztonság kedvéért!

Hogy miért?

A ceyloni fahéjnak erős antimikrobiális, gyulladáscsökkentő, fertőtlenítő és vérrögképződést gátló hatása van. A szervezetet egészségesen tartó antioxidánsok, polifenolok és ásványok (kalcium, mangán, vas és rostok) különleges forrása. Mindemellett a fahéjban természetes cukrok, szénhidrátok, zsírsavak és aminosavak is vannak.

A fahéjnak kb. száz különböző változatát ismerjük; általában kellemes illata és édes íze van. A legelterjedtebb és legolcsóbb a Cassia fahéj, de ennek a kumarin tartalma magas és ez a vegyület a szervezetünkben a K-vitamint közömbösíti, ami véralvadási zavarokkal jár.

Ennél sokkal jobb a Ceylon fahéj, aminek a kumarin tartalma nagyon alacsony, viszont ez sokkal drágább és beszerzése bonyolultabb.

A ceyloni fahéj jelentősen lecsökkenti a triglicerid és az LDL (a „rossz koleszterin”) szintjét a vérben, ezzel redukálva a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. A fahéjban lévő aktív összetevők, a metil-hidroxi-kalkon polimerek akár hússzorosára növelhetik a sejtek cukorlebontó képességét. A koleszterinszint kordában tartásához kiválóan alkalmas termékünk.

Felhasználása: Kever egy teáskanálnyi ceyloni fahéj mézben-t a kávédba vagy reggeli zabpehelybe naponta! Remek finomság és egészséges csemege!

Forrás : Cukrom.hu

Cikkszám: fahej-mezben-400g. Kategória: . Címkék: , .
Leírás

 

Ha rendszeresen fogyasztasz fahéjat, akkor  jó, ha srí lankai Ceylon típusúra váltasz a biztonság kedvéért!

Hogy miért?

A ceyloni fahéjnak erős antimikrobiális, gyulladáscsökkentő, fertőtlenítő és vérrögképződést gátló hatása van. A szervezetet egészségesen tartó antioxidánsok, polifenolok és ásványok (kalcium, mangán, vas és rostok) különleges forrása. Mindemellett a fahéjban természetes cukrok, szénhidrátok, zsírsavak és aminosavak is vannak.

A fahéjnak kb. száz különböző változatát ismerjük; általában kellemes illata és édes íze van. A legelterjedtebb és legolcsóbb a Cassia fahéj, de ennek a kumarin tartalma magas és ez a vegyület a szervezetünkben a K-vitamint közömbösíti, ami véralvadási zavarokkal jár.

Ennél sokkal jobb a Ceylon fahéj, aminek a kumarin tartalma nagyon alacsony, viszont ez sokkal drágább és beszerzése bonyolultabb.

A ceyloni fahéj jelentősen lecsökkenti a triglicerid és az LDL (a „rossz koleszterin”) szintjét a vérben, ezzel redukálva a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. A fahéjban lévő aktív összetevők, a metil-hidroxi-kalkon polimerek akár hússzorosára növelhetik a sejtek cukorlebontó képességét. A koleszterinszint kordában tartásához kiválóan alkalmas termékünk.

Felhasználása: Kever egy teáskanálnyi ceyloni fahéj mézben-t a kávédba vagy reggeli zabpehelybe naponta! Remek finomság és egészséges csemege!

Forrás : Cukrom.hu

 

 

Zimt-Honig
Es ist ratsam abends vor dem Schlafen und morgens nach dem Aufwachen, eine halbe Stunde vor dem
Frühstück einen Zimt-Honig Trank zu trinken. Beim regelmäßigen Verbrauch können Sie Ihren
Cholesterinspiegel sinken und die Ablagerung von Fett in Ihrem Körper verhindern.

Cinnamon – honey: In the morning on an empty stomach or before you go to sleep drink a cup of tea with cinnamon. Drinking it on regular basis will help you to lose weight and prevent the cellulite.

További információk
Kiszerelés

125g, 400g

Vélemények (0)

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Ceyloni fahéj mézben – 400g” értékelése elsőként